tisdag 2 februari 2016

Läsrapport, Januari

Jag tänkte låta bli att ha ett antal-böcker-mål för 2016, men det är ju ingen som helst idé för jag kommer ändå sikta på 100. Så nu säger jag att jag ska hinna med 100 st. Sådetså. 2015 kom jag himla nära med 94 böcker, men nära skjuter som bekant ingen hare.
Januari blev en stark start med tio böcker, och jag gillade dem allihop. Såhär såg det ut:

#1 En man som heter Ove - Fredrik Backman

#2 Vassa föremål - Gillian Flynn

#3 If you find me - Emily Murdoch

#4 P.S I still love you - Jenny Han

#5 The walking dead 3, I tryggt förvar - Robert Kirkman

#6 The walking dead 4, Köttets lustar - Robert Kirkman

#7 The walking dead 5, The best defence - Robert Kirkman

#8 Grim - Christine Johnson

#9 Miss Mayhem, Rebel belle #2 - Rachel Hawkins

#10 Färjan - Mats Strandberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar