onsdag 11 januari 2012

Årets första

Jag har tappat farten med min läsning men jag har hunnit med en bok i år i alla fall. Yay me. Rocky nr 21 blev det, ett bra val. Jag har inte så mycket att säga om den, den är som Rocky alltid är. Jag skrattade rakt ut flera gånger, så, bra.

Annars funderar jag på om jag ska skaffa en surfplatta eller inte. Har egentligen bara en anledning, att det skulle vara roligt, vilket gör att jag velar lite. Det vore i och för sig praktiskt att ha om jag någon gång i framtiden får längre väg till jobbet igen, då kan jag ha en manick att läsa tidningen, bloggar och böcker på. Men det är också mest för att det vore roligt. Nackdelarna är ju främst tillverkningen och utvinningen av råvarorna samt det helt onödiga i hela produkten. Men så rolig! Ok, den största anledningen till att jag inte köpt någon än är nog att jag inte kan bestämma mig för om jag ska köpa en ipad (praktiskt då jag har iphone, men jag vill helst inte hamna längre ner i Appleträsket) eller en samsung (mer nytt att lära sig). Dagens i-landsproblem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar