fredag 4 september 2015

Läsrapport SOMMAR



Sommarens läsrapporter får samsas i ett gemensamt inlägg.
(Sak jag tänkte på när jag skrev detta: Jag måste på något sätt sluta nynna tvångsmässigt på den där lama Per Gessle-låten varje gång jag ser/skriver/hör orden juni-juli-augusti i följd).


JUNI
#49  Every secret thing - Laura Lippman

#50  Princess in the spotlight - Meg Cabot

#51  Paris, Lola och jag - Moa Eriksson Sandberg

#52  Ge mig arsenik - Klara Krantz

#53  Flickan från ingenstans - Justin Cronin

#54  Kvinnan i svart - Susan Hill

#55  Snögloben - Amanda Hellberg


JULI
#56 Att vara utan att synas - Agnes Hellström
#57 The good neighbors - Holly Black
#58 Gubbe och katt - Nils Uddenberg
#59 Svensk synd - Martin Jern
#60 Drottningen vänder blad - Alan Bennett


AUGUSTI
#61 Fridas resor - Frida Ulvegren
#62 Fifty shades darker - E.L James
#63 Princess in love - Meg Cabot
#64 No time for goodbye - Linwood Barclay
#65 Blood of my blood - Barry Lyga
#66 Left neglected - Lisa Genova
#67 The fever - Megan Abbott
#68 Urban legends - Claes Nordenskiöld
#69 The hallowed ones - Laura Bickle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar