måndag 2 januari 2017

Läsrapport, December

Gah, jag ligger så långt efter med recensioner nu! Det får bli ett kompakt sjok såhär i början av året, det måste vara minst tjugo böcker jag läst som jag inte skrivit något om.

Såhär såg det i alla fall ut i december:

92)  Min pappa Ann-Christine - Ester Roxberg

91)  Århundradets kärlekskrig - Ebba Witt-Brattström

90)  Monstret på cirkus - Mats Strandberg

89)   Monstret i natten - Mats Strandberg

88)  Lotta slår till - Merri Vik

87)  Skärp dig, Lotta - Merri Vik

86)  Charlotte Hassel - Frida Skybäck 

85)  Tio över ett - Ann-Heléne Laestadius

84)  Lotta är sig lik - Merri Vik

83)  Ja, se Lotta - Merri Vik

82)  Det är Lotta förstås - Merri Vik

81)  Frostbitna - Lena Ollmark

80)  Brännmärkta - Lena Ollmark

79)  The haunting of Hiram - Eva Ibbotson

78)  Which witch? - Eva Ibbotson

77)  Imurade - Lena Ollmark

76)  Allt som blir kvar - Sandra Beijer

Det retar mig att jag inte kom upp i hundra lästa volymer, men det var ett par år sen jag lyckades med det. Kanske 2017 blir året då jag läser tresiffrigt igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar