onsdag 20 april 2016

Läsrapport Mars, Jenny

Det är inte klokt vad jag ligger efter med bloggandet... Jag kan delvis skylla på att jag planerar ett bröllop och att våren är den stressigaste tiden för konsulter i byggbranschen, men det beror nog även lite på allmän tankspriddhet. Hur som helst, jag ska försöka komma igång med att skriva här mer regelbundet.

Såhär såg det ut på läsfronten i mars, och jag har bara bloggat om hälften än så länge.. Oops.


#17 Mylingen, Pax 3 - Åsa Larsson, Ingela Korsell

#18 Bjäran, Pax 4 - Åsa Larsson, Ingela Korsell

# 19 Rävsång - Christin Ljungqvist

# 20 Slasher girls and monster boys - April Genevieve Tucholke

# 21 The accident season - Moira Fowley-Doyle

# 22 Britt-Marie var här - Fredrik Backman


Bäst i mars var tveklöst Slasher girls and monster boys. ÄNTLIGEN en novellsamling som var precis i min stil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar