fredag 28 april 2017

Läsrapport Januari-Februari-Mars

Bättre sent än aldrig tycker jag, och drar till med en läsrapport för årets första tre månader.

JANUARI / FEBRUARI /MARS
1   8 saker du aldrig skulle våga - Eva Susso
2   Uppgång och fall - Liv Strömqvist
3   Jag lever, tror jag - Christine Lundgren
4   Släppa taget - Katarina von Bredow
5   Gudarna - Elin Cullhed
6   Flickorna - Emma Clarke
7   Millan - Pia Hagmar
8   Roseanna - Maj Sjöwall o Per Wahlöö
9    Millan 2 , sveket - Pia Hagmar
10  Som eld - Sara Lövstam
11  Svart kvinna - Fanna Ndow-Norby
12  Mannen som gick upp i rök - Maj Sjöwall o Per Wahlöö
13  Millan 3, drömmen - Pia Hagmar
14  Bad feminist - Roxane Gay
15  Under det rosa täcket - Nina Björk
16  Kurragömma - Petrus Dahlin
17  The stand 2, american nightmares
18  I en mörk, mörk skog - Ruth Ware
19  Jag ringer mina bröder - Jonas Hassen Khemiri
20  Nils Karlsson Pyssling - Astrid Lindgren
21  Sweet Valley confidential - Francine Pascal
22  Jag håller tiden - Åsa Grennvall
23  Sjunde våningen - Åsa Grennvall
24  Svinet - Åsa Grennvall
25  Hungerhuset - Loka Kanarp
26  Iggy 4-ever - Hanna Gustavsson
27  Det kommer alltid en ny himmel - Lori Nelson Spielman
28  Alex & me - Irene M Pepperberg
29  Flickorna i parken - Lisa Jewel
30  Hallahem, staden under berget - Susane Trydal
31  Hemma hos Bettan - Eli Åhman Owetz
32  Fjärde riket - Maria Nygren
33  Tripprapporter - Tone Schunnesson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar