torsdag 3 januari 2013

2012 - ett år

Jaha, nyår och allt sådant där. Listor och sammanfattningar till höger och vänster. Jag tycker det är tråkigt att läsa andras listor, så jag ska försöka hålla min egen sammanfattning kort. Eller så kan nu ju hoppa över den.

Antal lästa böcker: 55
Antal böcker jag fått i födelsedagspresent: 6
Antal böcker jag fått i julklapp: 3
Antal böcker jag fått i födelsedagspresent och julklapp och inte hunnit börja läsa än: 8
Antal böcker jag gett i julklapp: 3
Antal böcker jag råkade köpa när jag var ute för att handla julklappar till andra: 6

Annat som hänt under året:
Jag har bytt jobb.
Jag har upptäckt quizkampen och draw something och blivit fast. (Spela med mig? Jag heter larkdjur på båda)
Jag har skaffat netflix och ytterligare reducerad lästid.
Jag har fått alldeles för lite solljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar