torsdag 31 oktober 2013

Läsrapport, rekordmånaden oktober!

Årets mesta läsmånad (hittills) är oktober. Sjutton böcker blev det, mest tack vare att jag lyssnade på många ljudböcker vilket ju gör det möjligt att läsa vid tillfällen då det inte hade funkat med pappersbok. Böckerna har varierat från fantastiska (The miseducation of Cameron Post och A grown-up kind of pretty) till pinsamt dåliga (Witches of the east och Vecka 36).

# Witches of the east - Melissa de la Cruz
# The ocean at the end of the lane - Neil Gaiman
# Elin under havet - Sofia Malmberg
Mörk ängel - Laini Taylor
# Croak - Gina Damico
# Jag är ju så jävla easygoing - Jenny Jägerfeldt
# Scorch - Gina Damico
# Where she went - Gayle Forman
# Tistelblomman - Amanda Hellberg
# Människor som haft fel - Kalle Lind
# A grown-up kind of pretty - Joshilyn Jackson
# Saving Francesca - Melinda Marchetta
# The adoration of Jenna Fox - Mary E Pearson
# Seige - Rhiannon Frater
# The miseducation of Cameron Post - Emily M Danforth
# All we know of heaven - Jacquelyn Mitchard
# Vecka 36 - Sofie Sarenbrant

1 kommentar:

  1. Mörk ängel tyckte jag var oväntat bra när jag läste den, hade i och för sig superlåga förväntningar. Jag är ju så jävla easy going har jag precis avslutat och det var verkligen en frisk fläkt! Men håller med om v.36.. Gillar inte heller.

    Och bra jobbat med alla dessa böcker, jag är imponerad! ;)

    SvaraRadera