torsdag 20 oktober 2011

Buffyrapport

Jag kunde såklart inte hålla mig, utan läste hela Buffy the vampire slayer igår kväll när jag egentligen borde sovit.
Serien är en fortsättning på tv-serien, och därför ska jag inte avslöja något om handlingen (tror nämligen att min bloggkollega Anna inte har hunnit se alla avsnitt än, och man ska ju inte spoila...).
Karaktärerna är ganska porträttlikt tecknade, och intrigerna verkar så att säga gå i samma stil som tv-serien, så jag kan inte tänka mig att jag kommer att bli missnöjd om jag köper de övriga sju delarna som kommit ut.
Historien är ibland lite förvirrande, men det är spännande och roligt, och jag vill läsa fortsättningen nu!!

1 kommentar:

  1. Jag köpte Buffy-boxen med alla sju säsonger i födelsedagspresent till mig själv :P så jag ska lätt köpa seriealbumen (iallafall första) sen när jag sett klart alla avsnitt ^^

    SvaraRadera