tisdag 16 oktober 2012

Två kassar med böcker

För några veckor sedan var Jenny och jag på Damm förlag för författarträff. Det var en trevlig tillställning och vi kom därifrån med vin i magen och bokkassar i händerna. Och när jag kom hem fick jag pälsig hjälp att packa upp.

 Spännande kassar

 Tre stycken böcker

 Lite parfymprover och annat smått och gott

Men påsen var roligast

Dessutom hade jag med ytterligare en icakasse fullsmockad med böcker som Jenny läst och inte känt något behov av att ha kvar.
Hade tänkt packa upp den för att kolla vad som är i den, men den var så full så jag iddes inte riktigt. Bestämde mig för att plocka upp böckerna en och en när jag behövde något att läsa istället. Är mer för oplanerad läsning än att sitta och skriva listor och planera, kan bli en smula stressad av sådant. Nu har jag i alla fall massvis med läsning. En mycket bra kväll på det hela taget.

4 kommentarer:

  1. Jag blev ju jätte nyfiken vad det var för böcker från Jenny :P Jag är för nyfiken av mig för att kunna vänta med att packa upp en sådan påse! :)

    SvaraRadera
  2. Jag hade nog heller inte kunnat vänta med att packa upp! Rena julaftonen när någon vill ge en gratis böcker!!

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte att det blir julafton varje gång man plockar upp en bok istället.

    Men jag kanske ska göra ett kompletterande inlägg för att stilla allas nyfikenhet. :)

    SvaraRadera
  4. Ja, gör det! Jag tror dessutom att katterna ä jättenyfikna på hur det är att sitta i just den här kassen.

    SvaraRadera